x تبلیغات
عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی

تعمیر یخچال دوو

 

از جمله اصلی ترین دلایل فاسد شدن مواد غذایی در یخچال میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

·         باز و بست دائمی درب یخچال

·         تنظیم نبودن دمای یخچال

·         خرابی ترموستات یخچال

فاسد شدن مواد غذایی در یخچال فریزر

باز و بست مداوم درب یخچال یکی از دلایل فاسد شدن مواد خوراکی داخل آن می باشد. در این صورت دمای یخچال کاهش پیدا کرده و سرمای لازم برای نگه داری مواد غذایی تامین نخواهد شد.

تنظیم نبودن دمای یخچال

از دیگر عواملی که باعث فاسد شدن مواد خوراکی در یخچال می شود تنظیم نبودن دمای یخچال است. بهترین دما برای یخچال ۳ تا ۵ درجه می باشد. بالا بودن دمای یخچال باعث یخ زدگی خوراکی ها و تغییر مزه ی آن ها خواهد شد.

از آن جایی که یخچال های امروزی به سیستم آب شهری متصل بوده و آب شهر به صورت کاملا ۱۰۰ درصد تصفیه نیست این یخچال ها دارای فیلتر تصفیه هستند و می توانند تا ۹۹ درصد آلودگی های آب را از بین ببرند. فیلتر یخچال دارای انواع مختلفی بوده و می تواند در درون یا بیرون یخچال نصب شوند.

انواع فیلتر یخچال

فیلتر داخلی یخچال

این فیلتر برای تصفیه ی آب ورودی از فیلتر خارجی و به منظور تصفیه ی کامل آب مورد استفاده قرار می گیرد.

ایجاد صدا های عجیب و غریب از یخچال فریزر

معمولا صدای غیر طبیعی یخچال امرسان، دوو، هیمالیا، الکترواستیل، سامسونگ، ال جی، دیپوینت، پارس و به طور کلی تمامی برند های یخچال و فریزر مربوط به عملکرد نادرست قطعه یا قطعاتی از این وسیله می باشد، در ادامه به انواع صدا های غیر معمول که از یخچال فریزر به گوش میرسد پرداخته ایم.

انواع صدا های یخچال

از جمله رایج ترین صدا های آزار دهنده ای که ممکن است از یخچال فریزر به گوش برسد عبارت است از: صدای خرخر، صدای تق تق، قُل قُل، کلیک، تیک تیک، وز وز.

 علت به گوش رسیدن صدای خرخر از یخچال چیست؟

اگر از یخچال قدیمی استفاده میکنید صدای خرخر کاملا طبیعی و مربوط به حرکت گاز درون لوله های پشت دستگاه می باشد، البته گاهی فرسوده شدن این لوله ها منجر به صدایی غیر قابل تحمل خواهد شد که در این صورت باید حتما از یک تعمیرکار یخچال فریزر کمک بگیرید.

تعمیر یخچال دوو

رایج ترین مشکلات یخچال فریزر دوو که افراد زیادی با آن مواجه شده و برای عیب یابی و تعمیر آن با ویان سرویس تماس گرفته اند در ذیل آمده است:

·         کار کردن یکسره ی یخچال فریزر دوو

اگر دستگاه اتومات کار نمی کند قطعا نشت گاز یا خرابی ترموستات باعث بروز این مشکل شده است.

·         خنک نکردن یخچال فریزر دوو

اگر در بخش یخچال یا فریزر دوو با کاهش سرما و برودت مواجه شده اید، مشکل مربوطه میتواند از نشت گاز، انسداد لوله دیفراست، خرابی فن و خرابی سنسور یخچال فریزر دوو باشد. لازم است عیب یابی یخچال فریزر دوو و رفع مشکل را به تکنسین مجربی بسپارید.

قیمت تلویزیون سونی

 

تلویزیون سونی 85X8500G از جمله محصولات به روز و هوشمند کمپانی ژاپنی سونی می باشد که این مدل نیز مانند سایر مدل های امروزی در جدول براویا قرار گرفته شده است. وجود بستر نرم افزاری همراه با قابلیت هوشمند بودن در ال ای دی سونی نه تنها کاربر را به بخش های متنوع و کاربردی تلویزیون دعوت می کند؛ بلکه در عین حال نیز امکان پخش و مشاهده ویدیوهای پرطرفدار همچون یوتیوب و Netflix را در دسترس قرار می دهد. نمایشگر تلویزیون سونی به صورت تخت و شیک بر روی صفحه اصلی آن نگاشته شده که با کیفیت تصویر 4K همراه شده است.

تلویزیون سونی مدل X8500G85

از برجسته ترین خصوصیاتی که کمک به نمایش هر چه بهتر و دقیق تر رنگ ها و صحنه های طبیعی تصویر می کند، می توان به استاندارد کیفیت تصویر HDR همراه با تکنولوژی رنگ های زنده Live Colour، قابلیت درخشندگی TRILUMINOS نمایشگر و همچنین سرعت رفرش تصویر 100 هرتزی اشاره داشت که در بخش های بعدی مفصل تر به توضیح هر یک پرداخته ایم. بخش سیستم صدای در ال ای دی هوشمند سونی با بلندگوهایی از نوع Acoustic آمده اند که با توان صدای 20 واتی شان می توانید به بهترین شکل از کیفیت راضی کننده صدای موسیقی های مورد علاقه خود نهایت استفاده را ببرید. همچنین حافظه ذخیره سازی نیز کمک به نگه داری محتوا بر روی تلویزیون سونی می کند. علاوه بر این هر کدام از گیرنده های DVB-T  و DVB-T2 هم در بین دیگر مشخصات LED سونی به چشم می خورند. ادامه شرح نقد و بررسی تلویزیون سونی X8500G را به بخش های دیگر موکول کرده ایم و شما نیز اگر مشتاق به خواندن آن باشید، بدون شک این مدل تلویزیون 2019 را به یکی از انتخاب های خوبتان تبدیل می کنید. 

تلویزیون سونی مدل X85J85

که نظر کاربر را به سمت خود جلب می کند، چراکه طراحی این قاب کاملاً خوش ساخت همراه با لبه های تیزی در نظر گرفته شده است. از مزیت های قاب باریک در ال ای دی 4K سونی 85X8500G این است که کمک می کند سطح صفحه نمایش را بسیار گسترده تر از آنچه که هست مشاهده نمایید و در نتیجه ی آن چشم بر روی صفحه نمایش متمرکز تر می شود.

تلویزیون سونی مدل X9000H85

دو شاخه ای و از اطراف آن طراحی شده اند. این پایه ها از استحکام بالایی برخوردار هستند به صورتیکه نه تنها سایزهای کوچک تر از 85 اینچ را به راحتی تحمل می کنند، بلکه در عین حال نیز با خیال راحت می توانید اندازه 85 اینچ این در ال ای دی را بر روی آنها قرار دهید. همچنین این پایه ها دارای قابلیت مدیریت کابل است. در واقع مدیریت کابل ها که سونی این مدل تلویزیونش را به آن مجهز ساخته کاری می کند تا سیم های اضافه به صورت کاملاً مدیریت شده و از قسمت پایه‌ی آن به قسمت پشت تلویزیون هدایت شوند که در نتیجه آن دیگر با کابل های اضافه در اطراف تلویزیون مواجه نخواهید شد.

علت کاهش سرمایش یخچال و فریزر

 

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که یخچال مجیک ساخت کجاست؟ تمامی لوازم برقی تولید شده توسط برند مجیک کیفیت بالایی دارد، یخچال های مجیک ساخت کشور کره ی جنوبی بوده و به کشور های مختلف دنیا از جمله ایران صادر می شود.

تعمیر یخچال مجیک

از رایج ترین مشکلاتی که ممکن است در زمان کار با یخچال ساید مجیک یا دیگر مدل های این برند با آن مواجه شوید در ذیل آمده است:

کارکرد بدون وقفه ی یخچال مجیکمعمولا بروز این مشکل نیاز به بررسی سیم پیچ های کندانسور خواهد داشت.

خنک نبودن هوای یخچال مجیک: در صورتی که یخچال مجیک نتواند سرمای مورد نیاز برای نگه داری مواد خوراکی را فراهم کند تمامی مواد غذایی داخل یخچال فاسد خواهند شد. بهتر است در صورت افت سرمای این وسیله از سالم بودن لاستیک دور درب، چفت شدن درب یخچال، کمپرسور، رله کمپرسور مطمئن شوید.

روشن نشدن یخچال

معمولا روشن نشدن یخچال میتواند به دلایل ذیل باشد:

·         خرابی ترموستات یخچال

·         مشکل در برد الکترونیکی

·         خرابی کمپرسور یا موتور

·         مشکل در جریان برق ورودی

·         خرابی در اتصالات سیم کشی داخلی

خرابی ترموستات

به دلیل اینکه ترموستات با بررسی دمای یخچال با ارسال دستور روشن یا خاموش موجب روشن شدن یا خاموشی یخچال میشود در صورتی خرابی باعث می شود یخچال روشن نشود.

کاهش سرمایش یخچال یا فریزر

در ادامه به مهم ترین دلایل گرم بودن هوای داخل یخچال پرداخته ایم:

·         کمبود گاز مبرد

یکی از علت های اصلی سرد نکردن یخچال کم بودن گاز مبرد می باشد، کم شدن یا نشتی گاز در فرآیند سرمایش سبب داغ شدن کمپرسور و کاهش سرمای یخچال خواهد شد، بهتر است در صورت لزوم از یک تکنسین به جهت شارژ گاز مبرد یخچال کمک بگیرید.

·         خرابی کمپرسور

کمپرسور یکی از مهم ترین بخش های یخچال میباشد که در صورت خرابی کمپرسور یا رله استارت هوای داخل یخچال سرد نخواهد شد، خنک نکردن یخچال در صورت کار کردن فن یکی از نشانه های خرابی کمپرسور می باشد که باید تعویض شود.

 

تعمیرات جاروبرقی

 

از جمله دلایل مهمی که باعث خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی میشود استفاده ی مداوم از آن می باشد، بهتر است نیم ساعت بعد از استفاده به خصوص در جارو های قدیمی مدتی آن را خاموش کرده و مجددا کار را شروع نمایید.

پر شدن کیسه جاروبرقی و داغ شدن بوی بد جاروبرقی

پر شدن کیسه ی جاروبرقی و گرفتگی فیلتر ها از دیگر عواملی است که باعث می شود جارو در حین کار خاموش شود، چرا که در صورت پر بودن کیسه یا کثیف شدن فیلتر ها موتور جاروبرقی بیش از حد داغ شده و در نتیجه در حین کار متوقف خواهد شد، همواره سعی کنید کیسه ی آن را بعد از گذشت مدتی تعویض نمایید.

صداهای عجیب و غریب جاروبرقی

از اصلی ترین دلایلی که منجر به خرابی سیم جمع کن در جاروبرقی می شود استفاده ی نادرست از این دستگاه و باز کردن بیش از اندازه ی سیم آن می باشد، این امر سبب می شود بعد از مدتی سیم جمع کن جارو قادر به جمع کردن سیم نبوده و حتی در مواقعی خرابی سیم و روشن نشدن جاروبرقی نیز پیش می آید.

فنر سیم جمع کن جاروبرقی چیست؟

فنر سیم جمع کن جاروبرقی یکی از قطعات مربوط به سیم جمع کن می باشد که برای مشخص کردن جهت جمع کردن سیم در این دستگاه تعبیه شده است. با کمک این قطعه می توان سیم را به دور آن پیچاند، اگر فنر سیم جمع کن جاروبرقی معیوب شود سیم جارو به خوبی جمع نخواهد شد.

 

خرابی سیم جمع کن جاروبرقی

از جمله اصلی ترین دلایلی که منجر به ایجاد صداهای عجیب و غریب از جاروبرقی می شود در ذیل آورده شده است:

 

 

تلویزیون های محبوب سونی

 

تلویزیون سونی مدل X9500H65 به عنوان یکی از مدل‌های بالارده و می‌توان گفت در صدر جدول تلویزیون‌های بالارده‌ی این کمپانی ژاپنی قرار گرفت که با تولید آن در سال 2020 گزینه‌ای فوق‌العاده و متفاوت‌تر از همیشه پیش روی کاربران قرار گرفت. در ابتدا از طراحی آن شروع می‌کنیم سپس به بخش‌های دیگر این LED می‌رویم. قاب باریک همراه با لبه‌های تیز آن و همچنین پایه‌های دو شاخه‌ای با امکان مدیریت کردن کابل‌ها از بهترین خصوصیات طراحی این ال ای دی سونی محسوب می‌شوند. بعد از طراحی بخشی که بیشتر از همه نظر کاربران را به سمت خود جلب می‌کند بخش هوشمند و امکانات آن می‌باشد. قابلیت اتصال به اینترنت، سیستم عامل اندروید و جستجوی صوتی همگی از عالی‌ترین مزیت‌های این LED سونی می‌باشند که در بخش‌های دیگر به صورت مفصل‌تر هر کدام یک را توضیح می‌دهیم. قسمت تصویر و صفحه‌نمایش تلویزیون سونی از کیفیت تصویر 4K، پردازنده Processor X1 Ultimate،

تلویزیون سونی مدل X8000H75

 سرعت رفرش تصویر 120 هرتز و فرمت تصویری HDR تشکیل شده و شک نکنید که شما را از دیدن جذاب‌ترین و با کیفیت‌ترین تصاویر بی‌نیاز می‌کند. در کنار تصویر مورد دیگری که در تلویزیون سونی بسیار زیاد خودنمایی می‌کند صدا و قدرت عالی آن می‌باشد. توان 30 وات و فناوری صدای سه بعدی Dolby Atmos از مهمترین خصوصیات صوتی این LED هستند که به کمک بلندگوهای Acoustic آن از هر طرف صدا در سرتاسر صفحه‌نمایش پخش می‌شود. در آخر نیز با بیان اینکه ال ای دی سونی از قابلیت APPLE AIRPLAY پشتیبانی می‌کند می‌خواهیم خبری خوب برای دارندگان گوشی‌های شرکت اپل دهیم. ادامه این نقد و بررسی هیجان‌انگیز را به بخش‌های دیگر موکول می‌کنیم و توصیه می‌کنیم این بحث جذاب را از دست ندهید.

تلویزیون سونی مدل X9000H75

تلویزیون سونی 75 اینچ مدل X9000H به کمک دو تکنولوژی دالبی ویژن و دالبی اتموس سینما را به خانه شما می آورد. تلویزیون هوشمند سونی 75X9000H دارای سیستم عامل اندروید 9 است و امکانات و ویژگی های پیشرفته بسیار خوبی دارد. این تلویزیون دارای Chromecast داخلی نیز است که قابلیت اتصال موبایل به تلویزیون را فراهم می کند. همچنین دارای ریموت کنترل هوشمند است

 

جدیدترین تلویزیون های سونی

 

تلویزیون سونی X80J یا X8000J سایز 65 اینچ جزو تلویزیون های 2021 سونی به شمار می رودتلویزیون سونی ایکس 80 جی ارزان ترین تلویزیون فورکی سونی با صفحه نمایش ال ای دی و رابط کاربری Google TV در سال 2021 می باشد. تلویزیون X80J برای تماشای برنامه های تلویزیونی معمولی، فیلم و سریال مناسب است. این تلویزیون با مدل کامل KD-65X80J وارد بازار ایران می شود و مونتاژ کشور مالزی است. تلویزیون مذکور مدل جایگزین و جدید در سال قبل می باشد. این محصول هم رده است و شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند. تلویزیون سونی مدل X80J65 تنها به دلیل برخورداری از تکنولوژی Motionflow XR 240 به طور نامحسوس کیفیت تصویر بهتری دارد. تلویزیون مذکور دارای صفحه نمایش ال ای دی و پنل ADS می باشد که توانایی نمایش رنگ های تیره عمیق در محیط های تاریک را ندارد به همین دلیل برای استفاده در محیط هایی با نور متوسط و زیاد گزینه مناسب تری است.

تلویزیون سونی مدل X85J65

 تلویزیون هایی با پنل ADS نسبت به پنل های IPS حداکثر روشنایی و زاویه دید بیشتری دارند. علاوه بر آن در مقابل ضربه مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند. تلویزیون ال ای دی سونی 65X80J نور پس زمینه Direct LED دارد اما جزو تلویزیون های پایین رده می باشد و خبری از تکنولوژی Local Dimming در آن نیست.

تلویزیون سونی مدل X9000H65

تلویزیون سونی 65X9000H به عنوان یک مدل بالارده و در جدول سری براویا قرار گرفته شده که با تولید آن در سال 2020 با امکانات به روز خود پا به دنیای کاربران گذاشت تا محبوبیت خود را به رخ بکشد. این ال ای دی دارای سایزهای مختلفی می‌باشد که سونی با عرضه‌ی آن در اندازه‌های مختلف کاری کرد تا کاربران هر کدام یک را بسته به محیط مورد نظر انتخاب کنند. ما در این نقد و بررسی قصد داریم تا شما را با مشخصات سایز 65 اینچ آشنا کنیم. سود بردن از طراحی فوق‌العاده شیک در این تلویزیون علاوه بر امکانات عالی آن نظر کاربر را در همان نگاه اول به سمت خود می‌کشاند.

 

تعمیر برد ماشین لباسشویی

 

برد الکتریکی ماشین لباسشویی از تعداد زیادی خازن و فیوز تشکیل شده است که گاهی خرابی و سوختگی یکی از آن ها منجر به عدم کارایی برد خواهد شد معمولا در اثر موارد ذیل برد دچار خرابی می شود: آیا برد لباسشویی قابل تعمیر است؟

 

·         نوسانات برق

·         مرطوب شدن برد

·         جابه جایی لباسشویی در زمان کار

در صورتی که یک یا چند خازن یا فیوز برد دچار سوختگی شده باشد می توان آن را تعمیر کرد اما در صورتی که برد کاملا سوخته و معیوب شده باشد، با تعمیر مشکل رفع نشده و فقط باید نسبت به تعویض آن اقدام شود.

عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی

بروز این مشکل در همه ی برند های لباسشویی ممکن است به علل مختلفی روی دهد به همین دلیل در ذیل به تمام دلایل عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی اشاره کرده ایم.

·         انسداد فیلتر پمپ تخلیه

·         مشکل در پمپ تخلیه

·         انسداد شیلنگ تخلیه

·         مشکل در برد یا تایمر

·         انسداد در مسیر تخلیه آب

انسداد فیلتر پمپ تخلیه

یکی از دلایل اصلی تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی انسداد و گرفتگی فیلتر پمپ تخلیه می باشد، این فیلتر قبل پمپ و به جهت جلوگیری از خرابی پمپ در ماشین لباسشویی تعبیه میشود تا از ورود اشیای جا مانده در لباس مانند سکه، سنجاق و…، همچنین کرک های لباس به پمپ تخلیه جلوگیری شود. گاهی اوقات بر اثر انسداد و گرفتگی، فیلتر مسدود شده و در این صورت عملیات تخلیه انجام نخواهد شد بهتر است فیلتر را باز کرده و به خوبی تمیز نمایید.

علت خرابی هیتر ماشین لباسشویی

از جمله اصلی ترین نشان های خرابی هیتر ماشین لباسشویی که در صورت مواجه شدن با آن باید مطمئن شوید خرابی هیتر ماشین لباسشویی  به درستی کار نمی کند میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

·         پریدن فیوز یا برق اصلی

·         گرم نشدن آب ماشین لباسشویی

·         تمام نشدن برنامه ی شست و شو

علت حل نشدن پودر در ماشین لباسشویی

از جمله مهم ترین دلایل بروز این مشکل در انواع برند های ماشین لباسشویی در ذیل آورده شد است:

 

قیمت تلویزیون ال جی

 

تلویزیون ال جی مدل LM500043 سایز 43 اینچ از کیفیت تصویر Full HD برخوردار است. کیفیت تصویر این تلویزیون به لطف پردازشگر تک هسته ای و فناوری هایی که در آن به کار رفته خوب است. این تلویزیون تصاویر را با وضوح بالا و کاملا شفاف نمایش میدهد. مجهز بودن تلویزیون ال جی LM5000 به صفحه نمایش ال ای دی نیز به افزایش کیفیت تصاویر کمک میکند.

کیفیت ال جی تلویزیون ال جی مدل LM630043  بهتر  است اما در حد خود صحنه های دقیقی را پخش میکند. این تلویزیون به فناوری Dynamic Color برای بهبود کیفیت رنگ ها مجهز شده است و با افزایش کیفیت و دقت رنگها در نهایت رنگهای شفافی را تولید میکند.

تلویزیون ال جی مدل LM550043

 همچنین با فناوری Resolution UpScaler به افزایش کیفیت تصاویر میپردازد. 43LM5000 ال جی با فناوری Resolution UpScaler وضوح تصاویر با کیفیت پایینتر از کیفیت Full HD را افزایش داده و آنها را با کیفیت Full HD یا در حد آن پخش می LM5000 از شش حالت تصویر Vivid, Standard, APS, Cinema, Soccer, Game پشتیبانی میکند باعث میشود تا مناسب با محتوای در حال پخش بهترین حالت تصویر را انتخاب کنید و تجربه لذت بخشی از تماشای فیلم و برنامه مورد علاقه خود به دست آورید.

 

خرابی مایکروفر

 

اصلی ترین دلیل روشن نشدن لامپ ماکروفر سوختن آن می باشد، معمولا لامپ داخل ماکروویو بعد از مصرف زیاد و گذشت چند سال می سوزد، گاهی اوقات نوسانات برق باعث سوخت لامپ داخل ماکروفر خواهد شد، در صورتی که مشکل روشن نشدن لامپ به دلیل سوختگی آن باشد لازم است تا ماکروویو را از برق خارج کرده، خازن های ولتاژ را دشارژ و فیوز ماکروفر را قطع نمایید و با باز کردن پنل، لامپ جدیدی را جایگزین کنید.

مشکل در  خاموش شدن ماکروویو در حین کار

از دیگر عواملی که منجر به روشن نشدن لامپ داخل ماکروویو می شود شل شدن سوکت ها و یا خرابی پایه های چراغ می باشد.

علت خاموش شدن ماکروویو در حین کار

اگر ماکروفر بعد از گذشت چند ثانیه یا حتی چند دقیقه بعد از شروع به کار به صورت ناگهانی خاموش شد بهتر است موارد ذیل را بررسی نمایید.

·         مشکل در برد ماکروفر

برد یکی از اصلی ترین قطعات ماکروویو می باشد، اگر این بخش به خوبی کار نکند عملکرد دستگاه با مشکل مواجه خواهد شد، در صورتی که دستگاه به صورت ناگهانی خاموش میشود باید برد دستگاه به دقت بررسی شود.

·         مشکل در ترانس های ولتاژ

از آن جایی که ترانس های ولتاژ وظیفه ی بالا بردن ولتاژ برق ورودی به ماکروفر را بر عهده دارند در صورت خرابی باعث میشود ولتاژ ورودی به میزان استاندارد به دستگاه نرسیده و ماکروویو در حین کار خاموش شود، در زمان بروز این مشکل حتما از سالم بودن اتصالات ترانس مطمئن شوید.

علت عدم چرخش سینی ماکروویو

از جمله اصلی ترین دلایل نچرخیدن سینی گردان ماکروفر میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

·         مشکل در موتور گردان

·         خرابی برد الکترونیکی

·         خرابی سینی ماکروویو

·         مشکل در کوپلار یا کوپلینگ

مشکل در موتور گردان

یکی از اصلی ترین دلایل عدم چرخش سینی ماکروفر مشکل در موتور گردان است، این موتور باعث چرخش سینی دستگاه میشود و در صورتی که معیوب شود صفحه ی ماکروویو نمی چرخد، میتوانید با کمک یک مولتی متر از سالم بودن موتور گردان مطمئن شوید.

انواع دکمه های ماکروویو

دکمه های ماکروفر به ۲ دسته ی دکمه های لمسی و معمولی تقسیم می شوند. خرابی هر یک از این مدل دکمه ها مانع از عملکرد صحیح ماکروویو خواهد شد.

خرابی تاچ و دکمه های ماکروفر

معمولا خرابی دکمه های لمسی ماکروویو به دلایل ذیل اتفاق می افتد:

 

تعمیر لباسشویی

اگرچه ماشین های لباسشویی تولید شده توسط برند ال جی از بالاترین تکنولوژی و با کیفیت ترین قطعات تولید می شوند اما ممکن است گاهی دچار خرابی شوند، از جمله مهم ترین مشکلات متداول ماشین لباسشویی ال جی می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

عدم شست و شوی مناسب لباس ها  و تعمیر لباسشویی ال جی

در صورتی که حجم لباس های داخل ماشین لباسشویی بیش تر از ظرفیت دستگاه باشد فرآیند شست و شو به خوبی انجام نخواهد شد. بهتر است با توجه به ظرفیت لباسشویی، مقدار مجاز لباس را داخل آن بریزید.

مقدار مناسبی از پودر لباسشویی را با توجه به جنس و حجم لباس استفاده کنید.

برای شست و شوی لباس های معمولی از برنامه ی SYNTHETIC، لباس هایی که رنگ نمی دهند و مقاومت بالایی دارند برنامه ی COTTON را استفاده نمایید.

مشکلات متداول تعمیر لباسشویی سامسونگ

علت تکان های شدید ماشین لباسشویی سامسونگ هنگام شستن لباس ها چیست؟

لرزش های شدید ماشین لباسشویی دلایل متعددی دارد ممکن است تنظیم نبودن پایه ها، خرابی فنر یا کمک فنرها، حجم خیلی زیاد لباس ها باعث ایجاد تکان های بیش از اندازه ی ماشین لباسشویی سامسونگ شود.

چرا ماشین لباسشویی سامسونگ به کندی آبگیری می کند؟

احتمالا آبگیری نادرست ماشین لباسشویی به دلیل بسته نشدن درست درب، خرابی تایمر، مشکل در شیلنگ و شیر ورودی آب و سوئیچ فشار ایجاد خواهد شد.

به چه دلیل دیگ ماشین لباسشویی سامسونگ نمی چرخد؟

نچرخیدن و شسته نشدن لباس ها در ماشین لباسشویی سامسونگ به احتمال زیاد نشان دهنده ی خرابی موتور می باشد.

چرا صفحه نمایش ماشین لباسشویی سامسونگ روشن نمی شود؟

در زمان مواجه شدن با این مشکل ابتدا از وجود برق ماشین لباسشویی مطمئن شوید در صورت اتصال برق به احتمال زیاد مشکل از برد ماشین لباسشویی خواهد بود.

به چه علت ماشین لباسشویی سامسونگ بیش از اندازه آبگیری می کند؟

از اصلی ترین دلایل این مشکل مسدود شدن مسیر هیدرواستات و خرابی هیدرواستات (سنسور فشار آب) می باشد.

اگرچه ماشین های لباسشویی تولید شده توسط برند ال جی از بالاترین تکنولوژی و با کیفیت ترین قطعات تولید می شوند اما ممکن است گاهی دچار خرابی شوند، از جمله مهم ترین مشکلات متداول ماشین لباسشویی ال جی می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

تعمیر لباسشویی دوو

علت از کار افتادن ناگهانی ماشین لباسشویی دوو چیست؟

بروز این مشکل معمولا به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ یا تایمر لباسشویی، مشکل در اتصالات درب و خرابی موتور لباسشویی می باشد.

چرا ماشین لباسشویی با دور تند کار نمی کند؟

همان طور که می دانید اختلال در دور تند ماشین لباسشویی سبب می شود لباس ها خشک نشوند به همین دلیل باید سریعا برای رفع مشکل اقدام شود، گاهی خرابی خازن باعث بروز این مشکل خواهد شد. از آن جایی که گاهی نرسیدن ولتاژ باعث بروز این مشکل می شود می توانید سیم دور تند را بررسی نمایید.

به چه دلیل مخزن ماشین لباسشویی دوو از آب پر نمی شود؟

در زمان مواجه شدن با این مشکل لازم است تا میزان فشار آب، ورودی آب و شیر برقی مورد بررسی قرار بگیرند.

علت لرزش ماشین لباسشویی دوو در زمان کار چیست؟

معمولا اگر پایه های ماشین لباسشویی توازن نداشته باشد این مشکل به وجود می آید گاهی نیز شل شدن اتصالات سبب لرزش ماشین لباسشویی خواهد شد.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد