تلویزیون سونی مدل X9077H65  تلویزیون های 2020 بازار محسوب می شود. این تلویزیون دارای فناوری TRILUMINOS است و قادر است طیف گسترده ای از رنگ ها را نمایش دهد. تلویزیون هایی که این توانایی را دارند محتوای HDR را واقعی تر نمایش می دهند. تکنولوژی TRILUMINOS رنگ ها را در پالت رنگ بزرگتری نمایش می دهد و سایه ها و رنگ های نزدیک به هم را دقیق تر نمایش می دهد و به این ترتیب عمق تصاویر به صورت خودکار افزایش پیدا می کند. همچنین رنگ های زنده تر و واقعی تری تولید می شود و کیفیت تصاویر افزایش پیدا می کند. این تکنولوژی در کنار پردازشگر تصویر X1 4K HDR تمام صحنه ها و تصاویر را پردازش کرده و رنگ های آن را بهبود می بخشد. به این ترتیب جزئیات تصویر نیز افزایش پیدا کرده و واقعی تر به نظر می رسند. تلویزیون 65X9077H در مقایسه با تلویزیون هایی که فقط سه رنگ اصلی سبز، قرمز و آبی را نمایش می دهند، عملکرد بسیار بهتری دارد. شما می توانید عملکرد این تکنولوژی را در تصویر زیر ببینید. بادکنک های قسمت راست تصویر رنگ های زنده تر و واقعی تری را به نمایش می گذارند.

 

تلویزیون سونی مدل X9000H65

تلویزیون‌های سونی از نظر طراحی جای هیچ گونه بحثی ندارند! برای نقد این جمله بهتر است تلویزیون سونی X9000H را مورد بررسی قرار دهیم. از طراحی زیبای آن گرفته تا قابلیت مدیریت کابل‌ها و همچنین پایه‌های دو شاخه‌ای تا قاب فوق‌العاده باریک آن همگی دال بر صحت این جمله را دارند. این ال ای دی تی وی با سایز 65 اینچ خود محیط سینمایی را جایگزین فضای معمولی خانه می‌کند. لبه‌ی قاب LED سونی برخلاف تلویزیون‌های دیگر آنچنان باریک است که اگر بر روی دیوار قرار بگیرد جذابیت آن از آنچه که هست بسیار بیشتر می‌شود. فریم پایین ال ای دی نیز برند سونی بر روی آن حک شده است. از طرفی دیگر طراحی پایه‌های دو شاخه‌ای برای این LED با سایز 65 اینچ بسیار مناسب است

 

تلویزیون سونی مدل X85J65

تلویزیون سونی X85J از سیستم عامل اندروید تی وی نسخه 10 استفاده کرده است. در کنار این سیستم عامل رابط کاربری گوگل تی وی باعث شده است تا کاربری هوشمند این تلویزیون بسیار آسان تر و روان تر شود. همچنین استفاده از Google Tv باعث شده است تا هماهنگی بیشتری بین با دستیار صوتی تلویزیون مشاهده کنید. از طریق میکروفونی که بر روی ریموت کنترل تلویزیون تعبیه شده است شما میتوانید با گفتن جمله ی Hey Google دستیار صوتی را فعال کنید و به صورت صوتی محتوای دلخواه خود را جستجو کنید و پس از انتخاب آن در تلویزیون مشاهده کنید. علاوه بر جستجو در فضای اینترنت از طریق قابلیت voice search میتوانید امکانات دلخواه خود را در تلویزیون به صورت صوتی فعال کنید و یا تنظیمات را تغییر دهید.