برند دوو برند لوازم خانگی دوو برای اولین بار در سال 1963 در سئول کره‌ی جنوبی تأسیس شد. این برند یکی از مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین برندهای لوازم خانگی است که در میان مصرف‌کنندگان طرفداران زیادی دارد.

تلویزیون‌ها هم مانند دیگر تولیدات کارخانه‌ها با پیشرفت تکنولوژی دستخوش تغییرات زیادی شده‌اند و در مدل‌های متنوع با قابلیت‌های متفاوت تولید می‌شوند. در این میان برند دوو یکی از تولیدکنندگان این کالای پرمصرف است که محصولاتش با استقبال بالایی مواجه شده‌اند. تلویزیون دوو مدلDLE-50K4410 سایز 50 اینچ، از گیرنده‌ی دیجیتالی و تيونر DVBT2 بهره می‌برد. کیفیت تصویر آن 4k-Ultra HD است و قابلیت Mega Contrast دارد. این تلویزیون با سه درگاه HDMI و دو درگاه USB امکان اتصال ابزارهای دیجیتال نظیر فلش و هارد از طریق پورت USB و یا اتصال Play Station و لپ تاپ را از طریق پورت HDMI برای کاربر فراهم   میکند.

 تلویزیون دوو مدلDSL-43K5700


تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-43K5750 سایز 43 اینچ, یکی از تلویزیون‌های 43 اینچی کمپانی «دوو» است.تمامی امکانات اولیه‌ی موردنیاز تلویزیون، برای آن در نظر گرفته شده است.صفحه‌ی این تلویزیون از نوع تخت بوده و قادر است تصاویر را با کیفیت Full HD نمایش دهد.همچنین متناسب با این کیفیت تصویر، برای آن رزولوشن 1920 × 1080 پیکسلی را در نظر گرفته‌اند. زاویه دید گسترده 178 درجه‌ای این تلویزیون، امکان تماشای آن را از زوایای گسترده‌ای فراهم می‌آورد. این تلویزیون هوشمند است و شما می‌توانید با آن بازی، وب‌گردی و بسیاری کارهای دیگر را به‌راحتی انجام دهید. شما در این تلویزیون دارای درگاه‌های مختفی هستید و می‌توانید خروجی ها و ورودی‌های زیادی دریافت کنید. این تلویزیون دارای رنگ فریم نوک‌مدادی است.

تلویزیون دوو مدلDSL-43K5750


تلویزیون هوشمند مدل DSL-43K5900P محصولی از برند دوو (Daewoo) است که با سایز 43 اینچ به بازار عرضه شده است. این تلویزیون با صفحه ای تخت و کیفیت Full HD امکانات متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این مدل با زاویه دید ۱۷۸ درجه، زاویه‌دید وسیعی دارد و امکان تماشای صفحه‌نمایش را از محدوده‌ وسیعی فراهم می‌کند. این تلویزیون دارای دو درگاه USB است که میتوان از طریق آن فایلهای صوتی و تصویری را از طریق فلش و هارد اکسترنال روی تلویزیون اجرا کرد و یا برنامههای تلویزیونی را روی آنها ذخیره کرد. درگاه HDMI قادر است تصاویر را با کیفیت Full HD به صفحه‌نمایش منتقل کند.